Twente - Er is een nieuwe Android app update beschikbaar voor Android toestellen. De update adresseert een probleem dat werd geïntroduceerd door een Play Store framework update waardoor de app op een aantal apparaten niet kon worden gestart.
In de komende maanden kunnen wij verminderde ondersteuning leveren voor Android en iOS app gebruikers. Dit wordt veroorzaakt door de langere termijnen die Google en Apple hanteren voor het vrijgeven van updates die door applicatie ontwikkelaars worden ingezonden. Een Google-woordvoerder liet desgevraagd weten dat het bedrijf in de komende maanden moeite zal blijven houden met het tijdig vrijgeven van ingezonden updates door aangepaste werkschema's in verband met COVID-19.
Ons ontwikkelteam staat dagelijks klaar om gebruikers te ondersteunen en ons platform te verbeteren, doch ook zij hebben geen invloed op de wijze waarop tech-giganten zoals Google en Apple hun diensten leveren. Wij hopen op uw begrip in deze situatie.
Het herhaaldelijk invoeren van 1-ster app reviews zal de huidige situatie bij deze fabrikanten helaas niet doen versnellen, de 1-ster reviews worden door de Google Play Store en Apple App Store slechts gebruikt als (automatische) indicatie om de 112Twente app wel of niet aan te bevelen aan derden.
Indien u een 1-ster review heeft gegeven, vragen wij u de Android app update (versie 3.22 met uitgavedatum 16 oktober 2020) te downloaden en uw review aan te passen naar een accurate weergave op basis van het gebruik op langere termijn.
U kunt controleren of u deze update reeds heeft ontvangen door in de Android app in het menu naar het "Over" tabblad te navigeren en het eerste versienummer te vergelijken.